کاربرد مخزن استیل

استیل مخزن ارائه میکند :

در صنعت برای نگهداری مواد اولیه و همچنین محصولات تولیدی نیاز به مخازن استیل و … وجود دارد. مخزن ها و پروسس تانک ها به دسته بندی های متنوعی تقسیم می شوند.مخزن استیل یکی از مهمترین انواع مخازن نگهداری مواد غذایی فاسد شدنی، سیالات بهداشتی و آشامیدنی و همچنین بدلیل مقاوم بودن در مقابل خوردگی جز بهترین نوع مخازن نگهداری اسیدها و مواد قلیایی می باشد. مخازن استیل و پروسس تانک را از لحاظ شکل ظاهری ، متریال به کار رفته در ساخت ، نوع کاربرد و….. می توان تقسیم بندی کرد. یکی از پر کاربردترین نوع مخازن در صنایع غذایی و شیمیایی مخزن استیل است زیرا قابلیت ذخیره و نگهداری گستره وسیعی از مواد را پوشش می دهد و در شرایط متنوع توانایی کارکرد را دارد.

برای مشاهده محصولات شرکت استیل مخزن کلیک نمایید .

به تمامی مخازنی که از آلیاژهای آهن ساخته می شوند مخازن استیل یا همان STEEL TANK می گویند حال ممکن است برای ساخت یک مخزن از ورق های فولاد ST37 و ST57 که قیمت ارزانی دارند استفاده شود و یا مخازن را از استنلس استیل ۳۰۴ ، ۳۱۶ و … که قیمت زیادی دارند، تولید کرد. در مواردی که مخزن برای یک کار تخصصی مانند نگهداری مواد غذایی و شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد حتما باید از آلیاژهای گرید ۳۰۰ که دارای خاصیت غیر مغناطیسی و همچنین زنگ نزن هستند استفاده نمود.

در صنایع غذایی مانند نگهداری شیر و مواد لبنی ، روغن های خوراکی و….استفاده از مخازن استیل ۳۰۴ بسیار مرسوم است چون از نظر بهداشتی مورد تایید بوده و با آب وارد واکنش نمی شود تا اکسید شود. مخازن استیل ۳۱۶ برای نگهداری مواد اسیدی مانند محصولات آزمایشگاهی و آرایشی بهداشتی یا مواد غذایی اسیدی مانند کارخانه های آبمیوه بسیار کاربرد دارد.مخزن های استیل از نظر شکل ظاهری ، نوع استیل بکار رفته ، نوع استفاده (مخازن نگهداری – مخازن پروسس) ، تعداد جداره ها قابل تقسیم بندی هستند.

بیشتر بخوانید : مخزن استیل حمل شیر 

از این مخازن در صنایع مختلفی به شرح زیر مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید صنایع غذایی همچون صنایع تولید بستنی و صنایع تولید ذرت و آرد و هر جایی که نیاز به انبار نگهداری مواد با گرید خوراکی وجود داشته باشد.
تولید محصولات لبنی همچون کارخانجات پگاه سراسر کشور
تولید عرقیات گیاهی که در این مورد نیز باید مخازنی با قابلیت نگهداری نوشیدنی ها و آشامیدنی ها در اخیتار تولید کننده باشد.
صنایع داروسازی
صنایع تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی
صنایع شیمیایی بمنظور نگهداری مواد شیمیایی اسیدی و قلیایی
صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
صنایغ تولید مواد آرایشی و بهداشتی
کارخانجات تولید نوشابه

برای مشاوره و خرید انواع مخزن استیل کلیک نمایید .

شرکت استیل مخزن تولیدکننده انواع مخازن استنلس استیل شامل انواع مخازن حمل و نگهداری شیر، مواد غذایی و شیمیایی است.این شرکت در زمینه طراحی، ساخت و راه اندازی کارخانجات صنایع غذایی دارای فعالیت مستمر میباشد از جمله : خط تولید و راه اندازی فراورده های لبنی، شیر، ماست، دوغ، خامه، کره، انواع پنیر، اب معدنی و نوشابه های گازدار